dinsdag 18 maart 2014

Altijd toekomst-tijd!

Ik weet dat ik totaal niet objectief ben en ook nog eens veel gelijkgestemden om me heen heb... Maar toch lees en hoor ik steeds meer GroenLinks standpunten om me heen. Steeds meer leuke duurzame initiatieven en het besef dat we alles eerlijk moeten delen, tussen mensen met meer en mensen met minder. Dat we voor elkaar moeten zorgen en dat het samen leuker is.
Vanochtend stonden we te flyeren bij het CS en de mensen reageerden zo enthousiast! De afgelopen dagen heb ik geweldige gesprekken gevoerd over schoon vervoer, over een tolerante samenleving, over vrijheid, over biologisch eten, over een nieuwe duurzame economie, over cradle to cradle werken, over het belang van natuur en cultuur. En toen dacht ik:
Was het altijd maar verkiezingstijd, zodat iedereen bewust nadenkt over de toekomst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik ben benieuwd wat jij er van vindt!