woensdag 11 maart 2015

Nog 6 dagen in de marathon- modus

Nog een week en dan is het zover en zijn de stembussen geopend. Nog zes dagen campagne voeren als lijsttrekker en als team. De voorbereidingen begonnen in oktober en de start van de echte campagne was voor mij het debat in Ter Apel op 26 januari. Sinds die avond was het een soort marathon met als eindsprint de drie weken voorafgaand aan 18 maart met onzettend veel debatten, werkbezoeken en andere campagneactiviteiten. Het gewone gezins- en familieleven gaat natuurlijk ook gewoon door, met bijbehorende feesten, snotneuzen, schoolavonden en lief & leed.


De komende dagen staan er nog een aantal debatten ingepland. Zaterdag is het grootste debat: het lijsttrekkersdebat van Rtvnoord. Dit wordt, net als het debat van afgelopen zaterdag, live uitgezonden. Afgelopen zaterdag was mijn eerste live-rtvnoord-debat. En dat was best spannend, maar gelukkig ging het heel goed. Ik heb de GroenLinks boodschap duidelijk over kunnen brengen en bleef rustig. Eigenlijk vond ik het zelfs heel leuk en een hele eer dat ik daar mocht staan! 


Nog zeven dagen met een volle agenda en posters door de hele provincie met mijn eigen hoofd er op ( dat blijft wennen).


Misschien ga ik die leuke drukte zelfs wel missen... 


(Bovenste twee foto's en de vijfde foto copyright foto Koos Boertjens) 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik ben benieuwd wat jij er van vindt!